Újdonság a ŠKODA-ról
2019.03.11.
Új FABIA

Beülnél 0% önrésszel, havi fixért egy vadiúj Škodába?

H a nincs még kocsid, az a baj, ha van, akkor meg az. Ismerős? Bár ma már viszonylag jó áron lehet használt autóhoz jutni, nagy eséllyel akadnak vele problémák a későbbiekben, így a vásárlással megspórolt pénzünket a biztosítás és a javíttatás viszi el. Az új meg drága, önerő kell hozzá, nem beszélve a forgalomba helyezés, a kötelező gépjármű-biztosítás, casco és a kötelező szervizek díjáról. Létezik viszont egy megoldás, aminek köszönhetően 0% önerővel, 0 Ft kezdőbefizetéssel beülhetsz egy új Škodába. Erről a lehetőségről beszélgettünk Vadócz Balázs értékesítési vezetővel:

A felállás nem új, az úgynevezett privát bérlet a nyugat-európai és a környező országokban is már régóta jól működik, nálunk viszont a tulajdonnal kapcsolatos beidegződések miatt még nem annyira ismert. Itthon többnyire még mindig ragaszkodunk a saját autóhoz, pedig ha utánaszámolunk, a vásárlással nem biztos, hogy jobban járunk: amellett, hogy a vásárláshoz az önerő, vagyis megtakarítás elengedhetetlen, fizethetjük a hitel részleteit, nem beszélve a biztosításról és az előre nem kiszámítható váratlan kiadásokról.

Ha viszont 3-4 évre bérelünk autót, nincsenek rejtett és kiszámíthatatlan költségek, kellő hitelképesség esetén akár 0 forint önerővel, havi fix összegért elhozhatunk egy vadiúj autót. Ez az üzemanyagon és az esetleges autópálya és parkolási díjakon kívül az összes költséget tartalmazza a biztosításoktól kezdve a szervizen át a téli gumiig, a tankoláshoz pedig hozzácsapnak egy kedvezményeket biztosító kártyát is, amit tetszőleges összeggel tölthetünk fel.

Mit tartalmaz ez a bérleti konstrukció?


A ŠKODA a hazai importőrök közül elsőként lépte meg, hogy privát bérletes konstrukcióban tette elérhetővé egyes autóit: igénytől és csomagtól függően havi 60 000 és 150 000 forint közötti áron már be is ülhetünk egy FABIA, OCTAVIA, SUPERB vagy akár egy KAROQ, illetve KODIAQ modellbe. A választható futamidő 36 vagy 48 hónap, a futásteljesítmény pedig 10 és 25 ezer kilométer között mozog. Persze felmerül, hogy akkor már inkább a hitel, mert abban az esetben az autó is a miénk lesz – viszont sokan nem kalkulálnak azzal, hogy a privát bérlet havi költségeiben már benne vannak a szükséges biztosítások, a casco, a szerviz és a téli gumi is. Nem beszélve arról, hogy nem nekünk kell a legjobb biztosítási formákat megkeresni, a kötelező váltással sem kell bajlódnunk, a legtöbb konstrukcióban tárolják helyettünk a gumikat, és megszabadulunk a szervízkeresés problémájától is. Ráadásul a kockázatot sem a bérlő viseli: a futamidő végén akár azonnal új autóba ülhetünk ugyanazokkal a feltételekkel, és a használt autó eladásával és annak értékvesztésével sem nekünk kell foglalkoznunk.


Persze érthető, ha valaki ezek fényében is úgy gondolja, inkább a saját autóért fizet éveken keresztül, de sokan hajlamosak figyelmen kívül hagyni az utóbb felsorolt költségeket, amik a kocsi árán felül még jócskán megterhelik a pénztárcánkat.

Ez így van. A járulékos költségek általában nem egyszerre jelentkeznek kiadásként, így az emberek fejében nem is adódnak össze. Pedig egy új autó ára csak az autótartás költségeinek egy részét jelenti. A Privát Bérleti Program esetében ráadásul azzal is lehet okoskodni, hogy a díjakat egyébként az igényeink alapján átlagos évi 10 000, 15 000 vagy 20 000 kilométeres futásteljesítménnyel adják meg, ha pedig ezt nem érjük el, elszámolják nekünk a maradék kilométereket.


Kinek érheti meg ez a konstrukció?


Hogy ez kinek érheti meg? A Škoda elsősorban a 25-50 évesekre apellál: jól járhat a bérlettel például egy bővülő család, ahol szükség van még egy autóra, vagy akár a csak pár évig itt tartózkodó külföldi diákoknak és a saját kocsira már nem vágyó időseknek is ideális lehet.

Az ügyfelek gondolom számíthatnak az önök segítségére is a választáskor.

Természetesen. Nekünk is az az érdekünk, hogy mindenki a számára legmegfelelőbb konstrukcióban vásárolja meg új autóját. Várunk mindenkit szeretettel Veszprémben a Gladsaxe utcában, hogy egy kávé mellett átbeszéljük a lehetőségeket.

Ha ajánlatot szeretne kérni a Privát Bérlet konstrukcióra, kattintson ide!